Інклюзивне навчання в Україні має переважно стихійний характер і потребує розроблення науково-теоретичних засад його складових. Проблема психолого-педагогічного супроводу дитини з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти є принципово новою. Актуальність дослідження зумовило прийняття участі Балаклійської районної психолого-медико-педагогічної консультації у дослідно-експериментальній роботі з проблеми «Психолого педагогічний супровід дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти» (2012-2016р.р.), яка проводиться на базі Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти».

/Files/images/img_book.jpgМета дослідження: розробити науково-обґрунтовану та практично апробовану модель психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти.

Кiлькiсть переглядiв: 448