Школа фахівця інклюзивно-ресурсного центру "Використання МКФ як сучасного індивідуального підходу до визначення особливих освітніх потреб"

2020-12-16

Відповідно до плану роботи Комунального вищого навчального закладу "Харківська академія неперервної освіти" 16 грудня 2020 року в межах четвертого засідання Школи фахівця інклюзивно-ресурсного центру відбувся науково-методичний онлайн семінар за темою "Використання МКФ як сучасного індивідуального підходу до визначення особливих освітніх потреб", в якому прийняли участь вчитель-дефектолог Балаклійського ІРЦ Федотова Марина Володимирівна, вчитель-логопед Балаклійського ІРЦ Клименко Ірина Володимирівна та практичний психолог Балаклійського ІРЦ Пєршина Ірина Євгенівна.

Під час науково-методичного онлайн семінару учасників ознайомили з Міжнародною класифікацією функціонування обмежень життєдіяльності (МКФ) та Міжнародною класифікацією функціонування, обмеження життєдіяльності, здоров'я дітей та підлітків (МКФ-ДП): роллю МКФ у формуванні біо-психо-соціальної моделі розуміння інвалідності та індивідуального підходу до визначення особливих освітніх потреб; розглянули та поглибили розуміння ролі спостереження як цінного джерела інформації для забезпечення якісного освітнього процесу в інклюзивному середовищі; обговорили актуальні питання щодо особливостей проведення спостереження за діяльністю та участю дітей в різних умовах, ураховуючи складність порушення, вікові особливості та особливості розвитку.

Кiлькiсть переглядiв: 72