Новини

  • 15.04.2024 Комплексне психолого-педагогічне оцінювання

    Комплексне психолого-педагогічне оцінювання спрямоване на визначення оптимального освітнього маршруту для кожної дитини з особливими освітніми потребами. При потребі, можна пройти комплексне психолого-педагогічне оцінювання повторно (наприклад: при зміні закладу освіти або для визначення рівнів підтримки та ін.). Повторна комплексна оцінка може проводитися за всіма або окремими напрямами залежно від освітніх потреб дитини з особливими освітніми потребами та наявної інформації про її розвиток...

  • 02.04.2024 ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ПРОБЛЕМИ АУТИЗМУ

     ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ПРОБЛЕМИ АУТИЗМУ Всесвітній день поширення інформації щодо проблеми аутизму(World Autism Awareness Day), що відзначається щорічно 2 квітня, починаючи з 2008 року, встановлений резолюцією Генеральної асамблеї ООН від 18 грудня 2007 року. Мета цієї дати – підкреслити необхідність допомагати людям, які страждають на цей розлад, та підвищувати рівень їх життя...

  • 28.03.2024 Інклюзивний марафон для директорів та фахівців ІРЦ

     28 березня стартував "Інклюзивний марафон для директорів та фахівців ІРЦ". Захід проводився у межах Інклюзивного марафону "Сучасні орієнтири діяльності інклюзивно-ресурсних центрів як основа ефективної інклюзивної освти" та ХАБу "Інклюзивна освіта" регіонального проєкту "Освітній технопарк Харківщини - 2030" (у форматі Zoom-конференції). Методичний вебсемінар за темою: "Безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки" мав теоретичну та практичну значущість для фахівців Балаклійського інклюзивно-ресурсного центру...

  • 21.03.2024 ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЛЮДЕЙ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА

     Генеральна Асамблея ООН у 2011 році прийняла рішення щороку 21 березня відзначати Всесвітній день людей із синдромом Дауна (World Down Syndrome Day). Дата 21 березня була вибрана не випадково — це символічне позначення самого синдрому Дауна, причиною якого є трисомія однієї з хромосом: у людини, що страждає цим захворюванням, 21-ша хромосома наявна в трьох копіях. У перекладі на «мову календаря» вийшло 21-ше число третього місяця...

  • 18.03.2024 Професійний розвиток

     Опанування нових та вдосконалення раніше набутих компетенцій - є важливою складовою професійного розвитку фахівця. З 4 березня консультант (вчитель-дефектолог) Кравченко С.В. проходить підвищення кваліфікації у формі стажування на базі КЗ "ХГПА" ХОР....

  • 15.02.2024 Методична підтримка КВНЗ "ХАНО"

     Методична підтримка КВНЗ "ХАНО"фахівців (консультантів) ІРЦ є важливою складовою успішної реалізації завдань і обов'язків інклюзивно-ресурсних центрів....

  • 12.02.2024 Круглий стіл «Експертний діалог «Інклюзія+»: робота ІРЦ в умовах війни»

     Цього понеділка з метою удосконалення діяльності ІРЦ та обміну досвідом щодо доступності та якості освіти для всіх учасників освітнього процесу, в.о. директора Балаклійського ІРЦ Аболенцева О.О. взяла участь у роботі круглого столу «Експертний діалог «Інклюзія+»: робота ІРЦ в умовах війни». Зустріч була організована Департаментом (управління) освітою і наукою обласних, Київської міської державних (військових) адміністраці і проходила у онлайн форматі на платформі ZOOM...

  • 09.02.2024 Регіональний круглий стіл "Проблеми інтегрованого навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану"

    07.02.2024 відбувся регіональний круглий стіл "Проблеми інтегрованого навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану" за участью начальника ХОВА Олега Синєгубова. В.о. директора Балаклійського ІРЦ Аболенцева О.О. брала участь у проведині, дізнавалась та ділилась корисною інформацією....

  • 02.02.2024 Корекційно-розвиткові заняття - це надійна складова комплексного корекційного впливу.

    Корекційна направленість роботи фахівців (консультантів) Балаклійського ІРЦ: вчителів-логопедів та вчителя-дефектолога, являє собою систему корекційного впливу на мовленнєву та навчально-пізнавальну діяльність осіб з особливими освітніми потребами....

  • 24.01.2024 Вебсемінар-практикум для консультантів (вчителів-дефектологів) за темою «Використання обладнання Мобільного інклюзивно-ресурсного центру в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами».

    24 січня відбувся вебсемінар-практикум для фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів (вчителів-дефектологів) за темою «Використання обладнання Мобільного інклюзивно-ресурсного центру в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами». Захід проводився у форматі Zoom-конференції....