22.04.2024 Раннє втручання
Раннє втручання – це міждисциплінарна сімейноцентрована система допомоги дітям раннього віку (від народження до 3-х років) із порушеннями розвитку та дітям груп біологічного й соціального ризику, спрямована на покращення розвитку дитини та підвищення якості життя родини. В.о. директора Балаклійського ІРЦ Ольга Аболенцева з 1 березня 2024 року проходить онлайн курс навчання "Технологія надання послуги раннього втручання"...
15.04.2024 Комплексне психолого-педагогічне оцінювання
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання спрямоване на визначення оптимального освітнього маршруту для кожної дитини з особливими освітніми потребами. При потребі, можна пройти комплексне психолого-педагогічне оцінювання повторно (наприклад: при зміні закладу освіти або для визначення рівнів підтримки та ін.). Повторна комплексна оцінка може проводитися за всіма або окремими напрямами залежно від освітніх потреб дитини з особливими освітніми потребами та наявної інформації про її розвиток...
02.04.2024 ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ПРОБЛЕМИ АУТИЗМУ
ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ПРОБЛЕМИ АУТИЗМУ Всесвітній день поширення інформації щодо проблеми аутизму(World Autism Awareness Day), що відзначається щорічно 2 квітня, починаючи з 2008 року, встановлений резолюцією Генеральної асамблеї ООН від 18 грудня 2007 року. Мета цієї дати – підкреслити необхідність допомагати людям, які страждають на цей розлад, та підвищувати рівень їх життя...
28.03.2024 Інклюзивний марафон для директорів та фахівців ІРЦ
28 березня стартував "Інклюзивний марафон для директорів та фахівців ІРЦ". Захід проводився у межах Інклюзивного марафону "Сучасні орієнтири діяльності інклюзивно-ресурсних центрів як основа ефективної інклюзивної освти" та ХАБу "Інклюзивна освіта" регіонального проєкту "Освітній технопарк Харківщини - 2030" (у форматі Zoom-конференції). Методичний вебсемінар за темою: "Безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки" мав теоретичну та практичну значущість для фахівців Балаклійського інклюзивно-ресурсного центру...
21.03.2024 ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЛЮДЕЙ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА
Генеральна Асамблея ООН у 2011 році прийняла рішення щороку 21 березня відзначати Всесвітній день людей із синдромом Дауна (World Down Syndrome Day). Дата 21 березня була вибрана не випадково — це символічне позначення самого синдрому Дауна, причиною якого є трисомія однієї з хромосом: у людини, що страждає цим захворюванням, 21-ша хромосома наявна в трьох копіях. У перекладі на «мову календаря» вийшло 21-ше число третього місяця...
18.03.2024 Професійний розвиток
Опанування нових та вдосконалення раніше набутих компетенцій - є важливою складовою професійного розвитку фахівця. З 4 березня консультант (вчитель-дефектолог) Кравченко С.В. проходить підвищення кваліфікації у формі стажування на базі КЗ "ХГПА" ХОР....
15.02.2024 Методична підтримка КВНЗ "ХАНО"
Методична підтримка КВНЗ "ХАНО"фахівців (консультантів) ІРЦ є важливою складовою успішної реалізації завдань і обов'язків інклюзивно-ресурсних центрів....
12.02.2024 Круглий стіл «Експертний діалог «Інклюзія+»: робота ІРЦ в умовах війни»
Цього понеділка з метою удосконалення діяльності ІРЦ та обміну досвідом щодо доступності та якості освіти для всіх учасників освітнього процесу, в.о. директора Балаклійського ІРЦ Аболенцева О.О. взяла участь у роботі круглого столу «Експертний діалог «Інклюзія+»: робота ІРЦ в умовах війни». Зустріч була організована Департаментом (управління) освітою і наукою обласних, Київської міської державних (військових) адміністраці і проходила у онлайн форматі на платформі ZOOM...
07.02.2024 відбувся регіональний круглий стіл "Проблеми інтегрованого навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану" за участью начальника ХОВА Олега Синєгубова. В.о. директора Балаклійського ІРЦ Аболенцева О.О. брала участь у проведині, дізнавалась та ділилась корисною інформацією....
02.02.2024 Корекційно-розвиткові заняття - це надійна складова комплексного корекційного впливу.
Корекційна направленість роботи фахівців (консультантів) Балаклійського ІРЦ: вчителів-логопедів та вчителя-дефектолога, являє собою систему корекційного впливу на мовленнєву та навчально-пізнавальну діяльність осіб з особливими освітніми потребами....